понедельник, 26 мая 2014 г.

Ռուսերեն

1.Ես Ռուսերենը օգտագործում եմ իմ կյանքի մեջ։Օրինակ դասի ժամանակ տանը ռուսերեն ֆիլմ նայելու ժամանակ։Ռուսերենը ինձ շատ է պետք գալիս և դեռ շատ է պետք գալու։Ռուսերենի ժամին շատ լավ է անցնում։Մենք Ժաննա Ալբերտվնաի հետ կարդում նենք թարգմանություններ ենք անում և այլ։Երբեմն դիտում ենք ռուսերեն մուտֆիլմեր այդ մուլտֆիլմերը պատմում են հայաստանի մասին օրինակ Ավետիք Իսահակյանի մասին իր նկարած նկարների մասին և այլն։

2.Ես Ռուսերեն  հասկանում եմ ոչ շատ լավ ոչել շատ վատ կան բաներ որոնք ես հասկանում եմ նաև կան այնպիսի բաներ որչեմ հասկանում։Ես կարծում եմ որ ռուսերենը ինձ շատ է պետք։ Դրա համար ես պետք է ռուսերեն լավ սովորեմ և ավելի լավ տիրապետեմ ռուսերենին։Ես պետք է շատ լավ սովորեմ ռուսերեն  որպիսի կարողանամ ավելի շատ օգտագործել իմ կյանքում։

3.Ես ռուսերեն կարդում եմ  լավ բայց իմ կարդացածից հասկանում եմ միայն մի մասը կան բաներ որոնք չեմ հասկանում երբեմն լինում է որ շատ լավ եմ հասկանում ռուսեերեն լինում է նաև որ չեմ հասկանում դրա համար նորից ու նորից պետք է լավ սովորել որպիսի լավ մարդ դառնալ։Ու կյանքում միշտ կրթված լինել։ Այսքանից հետո ինձ մնում է մեկ բան սովորել։Ռուսերենը ինձ սովորեցնում է շատ լավ բաներ և դեռ այքան բան պետք է սովորեցնի։

4.Ես ռուսերեն  գրում եմ շատ լավ բայց լինում է որ մեկ մեկ սխալվում եմ։բայց ես կարողանում եմ ննորմալ ռուսերեն գրել ինձ մոտ այն շատ լավ է ստացվում ես փորձում եմ ավելի լավ ռուսերեն գրել։ԵՎ դեռ ես սովորելու եմ ռուսերեն։

5.Ես ռուսերեն  թարգմանությունից այնքան ել լավ չեմ բայց կարողանում եմ որոշ բաներ թարգմանել
երբ որ չեմ կարողանում թարգմանել շատ եմ բարկանում ինձ վրա և ասում եմ ես պետք է ավելի լավ սովորեմ ռուսերեն որ կարողանամ ավելի լավ և շատ թարգմանություններ անեմ։

Комментариев нет:

Отправить комментарий