понедельник, 26 мая 2014 г.

Անգլերեն

1.Ես անգլերեն շատ լավ եմ կարդում,այն  իմ սիրած առարկաներից մեկն է։Ես շատ եմ սիրում անգլերենը։ ինձ շատ բան է սովորեցրել անգլերենը և դեռ սովորեցնում է։ Ես անգլերեն շատ լավ եմ հասկանում։  Բայց դա քիչ է ես դեռ շատ պետք է սովորեմ։ Որպիսի ավելի լավ տիրապետեմ անգլերենին։

2.Ես անգլերեն գրում եմ շատ  լավ։ Օրինակ հաճախ գրում ենք անգլերեն շարադրություններ,թարգմանություններ և այլն։ Ես նաև կարողանում եմ անգլերեն խոսել մի խոսքով ես աննգլերեն պետք է շատ սովորեմ։Որպիսի սովորեցնեմ ուրիշներին և ուրիշներին սովորեցնելով միաժամանակ սովորեմ։

3.Ես անգլերեն խոսում եմ շատ լավ։ Շնորհիվ իմ անգլերենի ուսուցչուհու ես այսօր կարողանում եմ խոսել  անգլերեն լեզվով։Անգլերեն լեզուն ինձ շատ բան է սովորեցնում և դեռ սովորեցնելու է մինչև կյանքի վերջ։

4.Օրինակ դասի ժամանակ ինչոր նյութ ենք դիտում ես լսում և հասկանում եմ շատ լավ։Կարողանում եմ հաղորդակցվել և այլն։Շնորհիվ իմ անգլերենի ուսուցչուհու ես այսօր կարողանում եմ հաղորդակցվել ուրիշների հետ։ Ես փորձում եմ ավելի շատ սովորել անգլերեն որպիսի ավելի լավ հաղորդակցվեմ ուրիշների հետ։

5.Ես անգլերեն հաղորդակցվում եմ շատ լավ։Անգլերեն հաղորդակցվելը շատ լավ է ստացվում։ Ես կարողանում խոսել անգլերեն շնորհիվ իմ անգլերենի ուսուցչուհու։ Ես պետք է սովորեմ։Ու դեռ սովորելու եմ որ ավել շատ կարողանամավելի լավ հաղորդակցվել։

Комментариев нет:

Отправить комментарий